sobota, 24 września 2011

tagi

Cześć.
Na zwenątrz jest już strasznie zimno, szczególnie wieczorami. Aż się nie chce wychodzić z domu.
Ostatnio zostałam otagowana przez zapominalską. Bardzo Ci dziękuję.♥ Temat jest troszkę kosmetyczny.
Ale na początku może zasady:
1. Powiedz kto Cię otagował
2. Odpowiedz na pytania
3. Otaguj 12 blogów
4. Poinformuj je o tym

PYTANIA:

1. Używasz kolorowych, czy neutralnych cieni do powiek?
Najczęściej wybieram szare, czarne albo grafitowe cienie.
2. Co wolisz bardziej - pomadkę czy błyszsczyk?
Błyszczyk! Kocham błyszczyki. Wszystkie.
3. Czy uważasz, że tylko drogie prosukty są dobre?
Oczywiście, że NIE. Czasem nawet te tańsze są o wiele lepsze od drogich. 
4. Co sądzisz, i czy używasz różu do policzków?
Powiem tak. Mam cerę naczynkową, i bardzo często mam wręcz czerwone policzki, pomimo tego, że reszta mojej twarzy jest baardzo blada. Więc róż nie jest mi potrzebny.
5. Jaki jeden profukt kosmetyczny kolorowy zabrałabyś na bezludną wyspę?
Tusz do rzęs.
6. Miałaś kiedykolwiek jakieś problemy z cerą?
Tak.
7. Używasz filtrów?
Nie.
8. Na jaki produkt kosmetyczny Twoim zdaniem trzeba wydać najwięcej pieniędzy?
Według mnie - podkład.
9. Co sądzisz o maseczkach, i czy ich używasz?
Maseczki to fajna sprawa. Czasem ich używam.
10. Makijaże jakiej gwiazdy podobają Ci się najbardziej?
Uwielbaim makijaże Avril Lavigne, Ke$hy i szalone make-upy Lady Gagi. Chociaż ich muzyka wcale mi się nie podoba.

Otaguję niestety tylko 3 blogi, bo nie mam więcej pomysłów.
1. ankyls.blogspot.com
2. oliwia-moda-dodatki.blogspot.com
3. czysiek.blogspot.com



Na dziś to wszystko, do widzenia.'')

6 komentarzy:

  1. Fajna ta zabawa :)
    Jeśli masz czas i chęć,zapraszam na mojego bloga.

    OdpowiedzUsuń
  2. Czesć! Jestem pod wrażeniem twojego bloga! Jest super! I jeszcze jeden plus to to, że jestes w tym wieku co ja, a często mam problem ze znalezieniem takich bloggerek ;/
    Pozdrawiam i zapraszam http://susandivat.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. hehe, spoko zabawa:P pozdrawiam i zapraszam do mnie do obserwacji:)

    OdpowiedzUsuń
  4. There's nothing freely available nowadays, but make sure that you Buy facebook reviews merely from genuine sources for good reputation on the internet. buy reviews on facebook

    OdpowiedzUsuń