sobota, 10 września 2011

any questions?

Cześć.
Przepraszam że tak długo nie pisałam, ale chyba same rozumiecie - szkoła.
Dziś krótka notka, bo muszę jeszcze zrobić zadania z chemii i pomóc mamie. Opowiem Wam o czymś, co znalazłam całkiem przypadkiem na allegro, i zamierzam to kupić. Jelly Belly - fasolki wszystkich smaków. Tak, takie same jak w Harrym Potterze.^^ Jestem zaskoczona, że istnieją na prawdę.
Rodzajów jest mnóstwo. Można kupić nawet takie, o niezbyt przyjemnych smakach. Ja jednak wolę tradycyjną wersję. Ceny są różne, w zależności od ilości fasolek w paczce. Najtańsze to już 7-8 zł.


Przy okazji chciałam Wam polecić bloga mojej przyjaciółki Natalii click. Znajdziecie tam mnówstwo recenzji kosmetyków, opisy, zdjęcia, porady oraz informacje o konkursach. Na prawdę warto wejść. Obiecuję, że nie będziecie się tam nudzić.'')

Teraz mała informacja odtycząca mojego bloga.
Jeżeli macie jakiekolwiek pytania dotyczące mnie samej lub bloga, śmiało piszcie e-maile. Na pytania odpowiem zbiorowo w jednej notce, lub od razu Wam odpiszę.
iidealnakombinacja@gmail.com.



Napiszę dziś wieczorem, albo jutro rano.
Baju.♥

5 komentarzy:

  1. slyszałam o nich, fajne są :D

    OdpowiedzUsuń
  2. Heej :)

    Zostałaś oTAGowana :) Mam nadzieję, że tematyka Ci nie będzie przeszkadzać :P
    http://swiatkosmetykow-zapominalska5.blogspot.com/2011/09/ale-ze-mnie-zapominalska-p.html

    OdpowiedzUsuń
  3. You could acquire U.S.A Facebook Suches as on very pocket friendly rates. This service is no question, budget friendly yet very effective that you could constantly use for advertising your organization and bringing direct exposure on international degree. rank likes

    OdpowiedzUsuń