czwartek, 25 sierpnia 2011

Unicef.

Dzień Dobry!
Dziś rano weszłam na bloga Ankyls click, i dowiedziałam się czegoś strsznego. W Afryce jest największa susza od 60 lat. Panuje tam klęska głodu. My mamy niemal wszystko, a ponad 2 milionom dzieci grozi wygłodzenie! Unicef zorganizował zbiórkę pieniędzy, aby im pomóc. Zrobić to może każdy, kto tylko ma taką możliwość. W tym formularzu click, można wpisać dowolną kwotę. Napisałam o tym, ponieważ bardzo mnie to wzruszyło. Nie mogę patrzeć na zdjęcia tych dzieciaków, bo łzy napływają mi do oczu. To smutne, że niektórzy ludzie tak żyją. Ja również postaram się im pomóc. Mam nadzieję, że choć część z Was także.


Oby jak najwięcej takich uśmiechów.
Napiszę później, pa.

3 komentarze:

  1. świetny blog też mi szkoda tych dzieciaczków ;(
    zarzyj na mojego bloga : http://masqueradeballs.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. chętnie dodaję Cię do obserwatorów :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Nmzc , ale nie martw się, mojego bloga też nikt nie komentuje sama muszę go reklamować, i ludzie piszą mi komentarze tylko tak "na siłe" także wiesz, ja też nie mam wgl popularnego bloga :(
    a do obserwatorów cię chętnie dodam :D

    OdpowiedzUsuń