poniedziałek, 25 lipca 2011

prezenty.

Cześć.
W weekend nie pisałam, bo byłam u cioci. Było super. Tak dawno się nie widziałyśmy.. Dostałam od niej kilka prezentów.^^ Pokażę wam tylko niektóre, bo nie miałam siły robić dużo zdjęć..


Naszyjnik konik. Zakochałam się w nim od pierwszego wejrzenia..


Breloczek z wieżą Eiffla. Jest cudowny..x3


No i coś na lato...;d Rękawiczki, które chciałam mieć od dawna.


A tak przy okazji, to odkryłam mega smaczne czekoladki. Jak ktoś na takie natrafi, to polecam.
I piosenka, która ostatnio mi się spodobała.


Dobranoc!

2 komentarze:

  1. Sweet bloog, fajne rękawiczki;* ♥
    Czekam no kolejne notki! ; >

    OdpowiedzUsuń

  2. Getting favorable assessments (4/5 superstars) and impressive application scores is harder compared to getting customer rankings, which still can be a problem specifically if your app does not appeal to customers. app ratings

    OdpowiedzUsuń